Monday, May 16, 2011

Terharu ?

oke now let's get started about new entry nih , haishh , asal speaking nih ? =,=' 
mesti korang heran kan kenape entri baru nih title dia " TERHARU ? " 
cecite , cecite ! sabar lah , nak buad suspens sikit pone , alahai tak sabor ye , nak cite lah ni .

-
-
-
-
-

perlu ke buat ( - ) banyak nak buad suspens , cehhh ! -,-'
berkaitan dengan tajuk entri baru nih


kenapa perlu gambar nih kalau nak cite tentang entri baru ?
cepat lah , dari tadi " huu haa huu haa " 
sabor je lah ((:
actually aku rase terharu sampai tumpah air jernih kat pipi aku sebab sebelom aku pegy 
atok sebelah ayah aku bagi duet , tapi tuh bukan sebabnye 

-
-
-
-
-

heysh ~ mende nih lagy . errrrr !
sebabnye nenek aku dah pesan awal - 2 sebelom aku sambung belaja nih , 
" farah , janji sama atok dengan nenek ( nenek aku ulang ayat ni banyak kali )
bila dah berjaya nanti jangan lupa dekat atok dengan nenek ni ye " ( slank jawa )
aku pun jawab lah " insya-allah nek , mudah - mudahan "
at the same time aku cube tahan air mata dari mengalir , tapi apa boleh buad , ia tetap jatuh ke pipi .
sampai sekarang , pesan tuh masih terngiang - ngiang di telingaku , & setiap kali aku mengingatinye mesti aku tak dapat tahan air mate . walaoweyh :'(


aku akan ingat pesan tuh sampai bile - 2 walau ape pun terjadi ! )':

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...