Wednesday, April 6, 2011

My NeW EgO !



EGO CCU 1602

whoaaa ! ni moto baru aku , EgoS , cewahhhh ! paz ni kompem panjang kaki langkah aku . jarang nampak muke dok uma da paz nih ! amboi , amboi , amboi  ! byk betol plan nye ye . huhui . actually aku tak shuke skut . aku prefer LAGENDA 115ZR ( LIMITED EDITION ) . *aku lagi suke moto yang bole maen gear . baru sedap REMP-IT . eh2 , sejak bile aku jadi minah REMP-IT nih . wakaka ! ^^ wah2 kaw farah , tak mudah ye ! , abah ngan mak bagi peha , kaw nak betis . ehik2 ((: . so bile parents aku dah beli moto nih , aku hargai lah jugak . TIMEKASIH MAK 'N' ABAH ! semalam aku pegi merendek dengan moto baru aku nih , pusing2 banda , pergghhhh ! syiokkk jugak lah kalu nak di kate en .aww.aww ! oke lah tu je yang nak sher dgn korg2 tok hari nih ! wassalam ^.*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...