Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Guru


hello dan assalamualaikum

memandangkan hari ini tanggal 16 Mei 2012 yang juga merupakan Hari Guru Sedunia jadi aku pun turut menyibukkan diri untuk update entry pasal ini ye . aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada guru-guru yang pernah mengajar aku sejak aku menuntut di Tadika Kemas Taman Muhibbah , Methodist Girl's School , dan SMK Tengku Kudin . ucapan ni ditujukan khas kepada the queen and the prince of my heart iaitu my mom and my dad . yaaa , my mom and my dad , dua-dua cikgu ye .

nak letak gambar mereka , takde pulak . sebab mereka belum balik kerja dan aku tak wish lagi kat dorang . hihi . terima kasih atas segala ilmu dan tunjuk ajar , dan besarkan aku dengan baik sekali kerana aku telah menjadi semakin comel dan semakin berguna . terima kasih tak terhingga .



sebenarnye aku malu nak ucap kat parents aku . kenapa aku pemalu ? memang aku malu la . tak tahu kenapa , padahal parents sendiri . dah jangan tanya lagi .

p/s : aku bangun lambat so aku tak sempat nak jadi orang yang pertama yang wish dekat parents aku :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...