Friday, August 12, 2011

Kisah Adhira

assalamualaikum . hai hoi hoi . korang semua apedehal ? sihat ? hope korang , korang sihat la kan ? lagi pone bulan pose ni , yedakk ? oke lah enaf for intro beabeh . pe guwa punya cerita dekat entri baru nih ? korang nak taw kan ? takyah cakap la aku dah taw korang mesti eksaited kan ? muahaha . joke saje lah . alahai nak manja kejap pon tak boleh ? hehe . 


jum jum masuk ke dunia aku . Adhira in Wonderland . haha . hadoo ke ? mestilah hadoo . kau ? nan hadoo . ni aku nak celoteh sikit pasal life dekat universiti . aku dah lama pasang niat nak cite  ni tapi no time lah sayang . ni pone aku jadi pencurik masa nak buat entry ni . korang ingat senang jadi pencurik ni ? haha . susah taw ? 


dekat sini , aku dah kenal ramai kawan , nak taw macam mane aku boleh kenal dorang , dorang ni ?





sweet nye our friendship !


It'S Me :




= aku ni jenis yang sosial lah juga kan . tapi aku bukan SO-SIAL oke . aku suka jenjalan , mix around dengan people . jadi bila sekali dah ter- aisbreakin' dengan someone , dua kali mestilah duduk setable omong-omong kosong .




EXAMPLE :




aku ni bukan jenis hotstuff oke . tapi since sekali aku dah kenal someone , dua kali ape lagi . aku ni kuat jenjalan , FYI aku ni kaki panjang , bukan TANGAN PANJANG ye ! haha . every masa yang terluang je aku ikut roomate aku pegi mana-mana . sampai satu CLUZMATES TOURISM dia kenal aku . mane idakk nye , jumpa-jumpa je , aku bedal tegur dorang dengan muka yang tak taw SHY nye . kau mampoo ? haha . lepas dari tu jumpa je tegur . boleh seat setable , makan sesame , kira macam RakanSeGilaan aku .




= aku ni peramah orangnya nak kata mesra gituhh , tak sikit pone banyak lah . haha . betol weh ? bak kata aku , " tak kenal maka tak cinta , dah kenal mula mengada " muahaha . sekali aku dah ter-HI dekat unknown people , second time aku mula mengada . aww . aku memang gedik , so what ? aku tak kacau life orang pone .




EXAMPLE : 


aku kenal sorang mamat ni , even tak hensem pone , tapi aku boleh ter-JADI member dengan dia time nak beli nasik dekat FoodCourt . mane tak nye , aku berebut nak kaut nasik sebelom nasik tu habis , nak nak lagi senduk ada satu je . semata-mata nak cover gentle depan awek kan , last last dia bagi aku ambik nasi tu dulu . haha . gudboy kan ? sape ajar ? mak dia lah , takkan mak aku pulak ? lolx . haha . start hari tu . jumpe aku je mesti tegur punya la . sekali mamat ni tanya aku :




" eh beli nasik kat mane haa ? lame tak nampak berebut nasik kat FoodCourt ? "




" hehe , beli dekat bazaar . malas nak berebut beli nasik . "




= aku ni jenis yang NOT shyshy meow taw . selamba hypopothamus aku nak nganjeng orang tapi yang boleh go-on lah . kau tak boleh ? shuh shuh , main jauh-jauh . semak je . aku nganjeng karang , tacink lah , emo lah , itulah . jenuh aku layan sorang-sorang . niat aku nak gurau saja . haha . lekladerr !




= aku ni pemurah dengan senyuman . pemurah gila kentang ? jumpa je senyum tapi aku bukan craze oke . haha . kalau aku senyum tu , makna nye im interested nak frends dengan korang , tapi kalau dah menyombong , lepas tu muka masam macam cuka , yang tu memang nak mintak KueyPoHeyko aku . haha .





comel macam aku kan bila senyum ?




= yang ni memang kegilaan aku . suka HI pada kawan kepada kawan aku . sengal kan ? susah taw nak jumpa orang yang macam aku ni . satu dalam seribu yang muka tebal macam ni haa . kalau kenal dengan aku , korang paham - paham je lah aku oke . I Am Who I Am . and toksah nak buat kalut ye . nanti kau yang susah nokkk ? bukan mak .


My Friend's List . It's all about you , you and you .


Sarah Hida - rakan sejeritan
Jasmeera Janee - rakan se-taste an
Afnan Hakim - rakan photogedik
Muhammad Ucop - rakan segilaan
Syed PutrAmerah - rakan sepergaduhan
Ctsolehah Ahmadzainuddin - rakan semesraan
Zarina Fatnie Mohd Zainuddin - rakan secoursesan


PhotoGedikx 





terang dan jelas tak PhotoGedikx kan ?

















Without friends like you , life is like IMPOSSIBLE to me .
You are my SunShines .













My life would suck without you !
I heart you all !
Mmuachhhx <3 <3 <3
















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...