Sunday, October 9, 2011

Aku ter-over touchy kah ?

ewahhh , terajin pulak aku nak update blog malam ni . kenapa ye ? ni semua sebab aku nak share feelin' aku dengan korang lah . dah baca kan tajuk entry tu ? AKU OVER TOUCHY KAH ? aku tulis biaq pi besar dengan bold lagi tu bagi hangpa suma tengok . HEHE . aku tak tau kenapa aku ter-over touchy sangad memalam ni . ni semua berpunca dari drama drama tb yang aku tengok lah . berderet pulak drama best best memalam ni . yelah sekian lama tak ngadap tb punya pasal kan ?

malam ni tiga drama aku tengok . antaranya ialah : 

jeng jeng jeng dipersembahkan 


ni lah dia , citer MAISARA . even citer ni kalau korang nak cakap kuno ke ? citer lame ke ? kesah pulak aku ? biar lah citer lama bagai tapi bagi pengajaran pada kita . citer ni memang buad aku tangkap leleh habis lah . citer pasal suami Rahim ( syamsul yusof ) jumpa pompuan lain Nisa . disebabkan bini Rahim yang cemburu buta sangad ni buad Rahim nak lari daripada dia . dorang dah tak sehaluan lagi . ikuti sambungan citer kat sini See More . 

second drama pulak 


haa citer yang ni antara yang tersenarai dalam ANUGERAH SKRIN 2011 . memang patut pon sebab nye citer ni menyayat hati , sume feelin' aku geram , marah , benci and ekspesyeli sedih gila babeng lah layan citer ni . aku nak citer sinopsis dia memang panjang belebor , ace korang tengok sendiri oke . mesti layan perasaan punya lah macam lepas potong bawah merah mata korang . HIHI

drama yang ketiga ni QASEH AIMAN . aku tak jumpa lah screen gambar dia . sory guys . tapi seriously aku memang touchy tengok drama drama ni . korang hadeee ? mesti tak hadeee macam aku kan . HIUHIU ~

tu je lah malam ni nak share dengan korang . tapi pendapat korang aku ni over touchy kah ? padahal drama je kan ? kan ? kan ? orang lain tengok tak nangis pon . nampak tak yang #sumpahakugedik ? 

oke lah sampai sini je . ape ape nanti kita share lagi eh ? kbhaii sweetie . goodnight . dream me yaa <3 <3 <3 #harapanjelah .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...