Thursday, March 29, 2012

Dasar Tak Tahu Malu

memang tak tahu malu la budak ni , seluar tak pakai , tayang kat orang sana-sini . ingat lawa sangat dah tu . hahaha ~ 

tajuk entry ni bukan berkenaan budak tak pakai seluar tu , kesian budak yang jadi mangsa aku . maaf ! maaf ! maaf ! :)

berdasarkan pengajian yang telah aku buat selama hmm , lebih kurang 1000 tahun ( ayat tak boleh blah macam skema esei SPM kan ? ) memang kebanyakan lelaki di luar sana tak tahu malu . ye dop ? eh eh korang yang lelaki/jantan tu sabar dulu , jangan nak provoke aku . belum habis cerita lagi la .

1)habis madu sepah dibuang
 gini lah kan manusia bak kata pepatah tu ! malas nak citer panjang lebar sebab dah terang tang tang kan maksud nye disitu . lelaki/jantan kat luar sana korang jangan ingat perempuan ni macam barbie doll yang ala ala sweet gitu yang korang suka , sayang lepastu lama-lama korang dah tak suka campak dalam longkang . perghhh , sadis beb . ini memang sadis . lagi sadis kalau kau lelaki tu . haihh ~


2)sekadar teman penghibur duka
ini yang paling aku angin ni , angin dalam angin luar semua keluar . eceh , start ayat perempuan . manis weh , sampai boleh kena kencing manis tahu . bunga-bunga bagai nak rak , nak tunjuk kau jiwang la tu , suruh perempuan cair macam aiskrim , meleleh ye dok . kau tahu kan perempuan ni senang je nak ejas , kau try ibarat kau petik jari , sekelip mata kau dapat . senang tak senang . ish ish ish . kalau kau sepi kau cari dia , tu yang buat dia rasa macam kau jatuh hati kat dia . bila kau ada yang lain , yang lebih baik , kau tinggalkan terkontang-kanting minah tu . sedih beb !

3)dah ade awek tapi berlagak macam takde
sori lah , aku bukan nak kasar ke apa eh , tapi rasa geram , marah membuak-buak kalau lelaki buat perangai gini . sakit je hati aku ni . agak-agak la der , dah ada awek , tak payah nak gatal sangat , berlagak lebih macam kau takde awek . terang tang tang ade relay kau tu dekat info . perghh main angin betul mamat ni . boleh pulak cakap 'diam-diam dah la , jangan bising-bising okay' . fuhhhh ! apa ingat perempuan ni takde hati , yang kau boleh cakap sesuka hati .

4)cemburu
ni lagi satu . kau cemburu melampau lah sayang . sini sikit nak cakap ni , kau bajet macam perempuan ni awek kau . tu dah lebih . kau tak bagi curang bagai lah . memang boleh blah sangat ayat kau , tapi kenyataannye kau ? aku malas nak cakap , kau fikir sendiri der .

prinsip hidup aku satu je Forgive and Forget . that's all . nak balas balik pun tak guna . bukan dapat pahala , dapat dosa . buat rugi aku je weh . memang senang nak melupakan kau tapi susah nak melupakan kenangan kau dan aku .

p/s : sekadar luahan rasa hati , kepada yang terasa , maaf banyak-banyak deh :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...